Direktlänk till inlägg 14 juli 2007

semester dag 3

Av Kisse - 14 juli 2007 22:58

Idag har jag känt mig pigg hela dagen ,haft en trevlig dag. Tog en promenix och stannde först hos Patrik och gick sedan till Camilla. Gick sedan tillbaka till Patrik och talde om att jag gick hem och Patrik kom strax efter. Vi tittade lite på klinkers till hallen och kom fram till att vi inte skulle sätta gips på väggen. Ringde nämligen Petter och han sa att vi ska räta den väggen åxå och då är det helt plötsligt en massa jobb :(


Värmde lunch och satte mig ute och åt...fast under parasollet. Är för vamt för mig i solen så håller mig i skuggan mest hela tiden. Hittade min mp3 spelare men fick den inte att funka trots att jag försökte ladda batteriet, tydligen fel på min laddare för sedan köpte jag nya på ica och då funkade den. Så är jag pigg imorgon blir det en promenad med mp3 spelaren i örat. Känns skönt att röra på sig även om det går lite tungt, jag har noll kondis just nu. Men ska passa på medans foglossningen håller sig bra, kommer väll snart tillbaka skulle jag tro, jag blir ju inte lättare precis :(


Var på middag hos Inger och Jörgen, jätte god mat, jag åt två stora portioner :) Jätte hungrig! Dessutom hungrig nu så jag måste nog äta något innan jag går i säng :) Blev kvar ovanligt länge och sedan åkte jag till mamma och pappa som var en liten bit bort och fiskade. Stannade där jätte länge så kom hem vid kvart över tio. Var jätte skönt att bara sitta vid sjön vid en brasa och bara ta det lungt, två öringar drog pappa upp under tiden. Nu har jag duchat och är trött, mest i ryggen men kanske inte så konstigt det heller, har ju målat väggarna nere i hallen och gått på promenad , suttit mycklet och stått en hel del idag så ska bli skönt att lägga sig i sängen. lägger ut en bild på magen så ni ser att jag har lite att bära på nu :) Är nu inne i v. 28, för intresserade finns lite att läsa här.


Imorgon ska jag få främmande av A-K.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards