Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

Allt (nästan) förberett inför morgon dagen

Av Kisse - 15 juli 2007 22:57

Så gott som allt är klart inför morgon dagen, bara kläder kvar att packa och det blir inte mycket det. Ett ombyte och badkläder och lite underkläder som ska packas bara.


Jag har gjort kycklingsallad, skinbaguetter, sköljt massor av frukt och blandat rabarbersaft jag fick av Carro (som Elisabeth gjort), jätte god söt saft :)även lagt massa vätska på kylning, själv klart lite troccadero åxå :)


Blev lite troccadero idag åxå :) åt ju pizza till middag men orkade inte vänta på Stefan då han tydligen skulle komam hem jätte sent så jag åkte och handlade själv och köpte pizza och tog sedan med pizzan ut till mamma och pappa och åt där, blev kvar där på soffan ett bra tag. Sedan försökte jag och lillebror få till mottagningen på radion i min bil men lyckades inte. Allt funkar när radion är utanför hålet men när man stoppar in den igen försvinenr mottagningen, jätte konstigt.


Jag har dessutom bärt ner husvagnstoaletten och gjort ren den *blää* säger jag bara tur att jag vet att det bara är jag som kissat på den, kändes otroligt äckligt i alla fall :( Måste ju ta med mig den till krylbo om jag ska kunan kissa när jag sover hos Petter. Längtar som en tok efter honom nu. sköjade med Nisse om jag skulle köpa kinapuffar eller polly att kasta utanför husvagnen till honom som dom gjorde på reklamen för många år sedan till barnen när föräldrarna ville ha lite vuxen tid på semestern :) Kul reklam :)


Nu ska jag leta reda på en kart hur man tar sig till furuvik och sedan till krylbo och sedan ska jag packa klart och förhoppningvis få sova bra en hel natt utan att behöva kliva upp allt för många gånger för att gå ner och kissa.


Ska bli skönt att få sova i husvagn imorgon åxå :) Ååh vad jag längtar!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards