Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

SÖNDER :(

Av Kisse - 16 juni 2008 23:14

Glömt att berätta vad jag såg igår... nya vagnen har gått SÖNDER :(


Blev så sur, jävla skit... hur lätt är det att få tag i delar till en vagn från England när man inte kan engelska??? Tur att vi har gudmor till hjälp...jag har skrivit ett mail som hon ska översätta åt mig och sedan får vi se vad dom säger förhoppningsvis skickar dom en ny broms del då det är den som gått sönder, blir så besviken när en sådan viktig del ska gå sönder så lätt, vet inte ens när det hände... men delarna låg brevid så. Ser ut som vi lätt kan byta bromsen i alla fall om vi bara får en ny... får hoppas att den håller i så fall och att vi bara fått måndags exemplaret som vanligt...


STÄNDIGT OTURS FÖRFÖLJDA!

 
 
Josefin

Josefin

17 juni 2008 16:00

Hej aldrig roligt när saker går sönder, hoppas att du får ordning på den iallfall, Vad roligt att eran kille kryper nu och nästan drar sig upp, herregud våra små bebisar börjar bli stora bebisar nu :) Ha en bra dag kram J

http://www.familjeneurenius.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards