Direktlänk till inlägg 9 oktober 2008

Tipsar om en super bra barnvagn!!!

Av Kisse - 9 oktober 2008 13:23

Jag är vagnsberoende (lika bra att erkänna)... har ett riktigt barnvagnsdille och skulle nog kunna ha hur många som helst.. har ju faktiskt "bara" två nu, anser ju dessutom att vi inte skulle klara oss utan vagn... och speciellt våran "stora", rejäla vagn, KRONAN. Är så otroligt nöjd med den så borde väll igentligen vara nöjd med att bara ha den men tyvärr funkar jag inte så... för om man ska prata om nackdelar är ju vagne riktigt rejäl, stor och lite otymplig att ha med sig MEN vilken duo vagn är inte det???


Även Petter är super nöjd med kronan vagnen (vilket han inte är/varit med våra andra vagnar vi har/haft).


Just nu har KRONAN super bra pris på hela duo paket med ALLT man behöver, kolla in deras hemsida och se även demo filmen om vagnen.


Vi har den BRUNA, så snygg! Så underbart bra vagn!

 
 
nikita

nikita

9 oktober 2008 15:03

vi är också nöjd med vagnen framföralt liggdelen den bara älskar jag, sittdelen är okej men vår sufflet är mongo, då man har fullt liggläge på sittdelen och ska dra upp suffletten så åker den tillbaka ett steg eller hur ja ska förklara, är det så på er sittdel också ?? Förmodligen är det något fel på skenorna som håller upp suffleten på vår vagn, om bara guben min kunde ta tag i det nån gång för det är SÅ störande!!

http://www.nikital.blogg.se

 
Kusin Jennica

Kusin Jennica

9 oktober 2008 18:47

Hej, jo jag kommer om du är hemma så, men jag vet inte vilken tid än, men det får jag veta snart. Kram

http://jennica.bloggagratis.se

 
nikita

nikita

9 oktober 2008 19:00

ja mejla dem gärna!!
för det måste ju vara nåt fabrikations fel..
och jag har svurit mig blå på den där jävla suffleten flera ggr, jag blir tokig på det!!

http://www.nikital.blogg.se

 
Kisse

Kisse

13 oktober 2008 12:00

Uppdatering till de som faktiskt läser kommentarerna åxå :)

Eftersom Nikita har samma problem som vi har med våran suflett till sittdelen, jag trodde vi hade måndags exemplaret eftersom vi alltid får det, men tack vare inlägget här på bloggen fick jag veta att det är fler som har samma problem med 07:orna.

Jag har nu haft mail kontakt med kronan som givetvis tar på sig sitt ansvar och ska skickar nya skenor till sufletten så problemet ska vara ur världen :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards