Alla inlägg den 10 november 2008

Av Kisse - 10 november 2008 21:23

Vi blev bara hemma idag, en dag att ta igen oss lite, städa och plocka lite här hemma. Filip är lite dålig i magen igen vilket resulterat i röd rumpa igen...  en till hörntand är ju på G men frågan är ju om det är den som spökar eller vad det är med hans lilla mage. Rumpan blir i alla fall tok röd på direkten så idag har det mest luftats hela dagen.


Måste visa en bild på den fina kannan jag fick av mamma igår, hennes gamla men den är lite besvärlig att hälla ur så pappa bestämde att den skulle bort och då stod jag på kö eftersom det verkligen är min stil på den, jag bara älskar den, allt blir gott i den :) Även vatten jag som inte direkt gillar vatten.


Nu ska vi försöka se klart Varg filmen.. fjärde försöket, vi stänger ju av så fort vi blir trötta :) 

Av Kisse - 10 november 2008 08:53

Måndag morgon och Filip har precis vaknat efter både mamma och pappa däremot har jag varit upp med honom inatt vid halv två och halv sex fick han flytta över till våran säng så skit pigg kan jag ändå inte påstå att jag är.


Petter ska snart åka och jobba, dom börjar lite senare idag. vad jag och Filip ska hitta på idag vet jag faktiskt inte ännu... kanske blir vi bara hemma och städar och plockar lite.


Nu blir det kaffe!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards