Alla inlägg den 5 november 2008

Av Kisse - 5 november 2008 20:49

Nu har dom äntligen kommit, jag hatar verkligen att behöva vänta, jag har inget tålamod alls... men nu har dom äntligen kommit så blev en extra sväng idag för att åka och hämta dom. Passade på att hälsa på syster så Filip ska få träffa lite barn han åxå. kort besök visserligen eftersom vi måsta hem och äta middag.


Efter middagen delade vi ut en påse kläder till Lena. Filip fick följa och leka med Laban och Tindra.


Vi är i alla fall super nöjda med våra kläder... eller ja har bara testat suiten och den var super mjuk och härliga färger...långa ben och armar men väldigt smal, tur att jag har en smal kille. Resten av kläderna får provas imorgon men vi valde stl 1 år så Filip har ju lite att växa i. Vi fick erbjudande om att köpa ett hemligt plagg för 50:- och dumma jag valde bara ett...visade sig sedan att dte var ju en tabbe... för 50:- fick vi den super snygga huvtröjan, ett riktigt klipp om jag får säga det själv. T-shirten var gratis då vi köpte tre plagg till ord. pris. Så jag tycker vi fick mycket kläder för drygt 600:-


 


Ankis som köpte ett hemligt plagg till bebben i magen fick den härliga röda suiten med det urgulliga trycket på rumpan... en annan person fick samma dress fast grå... så tror alla gjorde sig ett riktigt klipp med de hemliga plaggen :)

 


Hoppas verkligen Ankis och Poa tar och drar ihop det där rea partyt i dec. för jag gillade kläderna, hittils ska man kanske säga, självklart ska ju kläderna tvättas och slitas lite innan vi vet helt hundra.


Nu ska jag gå upp och se om jag kan klura ut vad det blivit för fel på våran tv...ingen bild... FILIP!!!!

Av Kisse - 5 november 2008 12:00

Ja då har man kommit hem efter en halv arbetsdag. Känner mig trött idag, konstigt nog var jag pigg imorse när jag klev upp men sedan har det bara gått utför... Filip sover middag så jag funderar på att vara lat och lägga mig i soffan och se lite McLeod´s.


Skift byte här hemma så Petter gick till skogen för att fortsätta med veden eller gallringen han håller på med nu, jag har en hel del tvätt att vika men den går ju ingentans så blir nog soffläge och ladda lite batterier.


Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards