Alla inlägg den 6 april 2008

Av Kisse - 6 april 2008 11:29

"Gnällde" ju lite igår om att sonen vaknade så tidigt trots att vi kommit i säng sent men ack så trött han blev efter att han ätit frukost och vi gick upp och la oss i sängen igen och sov till halv elva då ringde mormor och väckte oss :) Skyndade oss upp och åkte till matfors och badade lite. En halvtimme ungefär orkade Filip sedan fick det räcka.


Fick en massa trevligt främmande på kvällen, först kom Anna-Karin och Peter, sedan stefan och efter ett tag även "lillStröm" och Vicky. Skrattade så vi hade ont i magen hela högen tror jag. Men småbarnsförälder som man är så började man bli trött vid elva och vid halv ett försökte vi få huset tomt men då ramlade Pierre och Sussie in en sväng.


Filip var tjurig att få att sova igår kväll, jag var upp HUR många gånger som helst, sedan försökte Anna-Karin, sedan Petter och sedan Vicky när hon kom och då somnade äntligen Filip och otroligt nog sov han trots våra skratt :) Han sov till fem, åt och somnade om till åtta sedan var det bara att kliva upp. Petter fick sovmorgon till elva då jag gick jag upp med Filip så han fick ta en tupplur med pappa och nu är dom båda vaken.


Ingen anning vad det blir idag, försökte få upp hyllan i köket och få ordning i korridoren tror jag. Ikväll blir det i alla fall vattengympa för mig.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards