Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Kisse - 1 februari 2009 19:38

Fick lååång sovmorgon imorse, otroligt skönt. Gillar när jag hör Petter och Filip dona på nere, höra dom skratta och flamsa. Halv elva kom dom upp och väckte mig med värsta blöta pussen :)


Sedan har det ramlat in folk, folk och folk, jätte kul men man blir ju så trött... först svärmor och Ludde, då hade jag ännu inte fått på mig kläderna :) fick på mig kläder och vi körde igång dagens andra kanna med kaffe (Petter hade gjort en på morgonen åxå), hann nästan gå ett varv med snabeldraken innan A-K, Peter och Tim kom och sedan kom även mamma och pappa ner med en byrå mamma lovat mig, morfar lekte med Filip och Tim en till kanna kaffe bryggdes... när mamma och pappa skulle åka passade vi på att klä på pojkarna och gick ut. Åkte snowracing, pulka, klättrade i snöhögar, körde traktorer och lastbilar och sedan lekte dom i lekstugan innan vi gick in mycket röda om kinderna :)


Sedan fick vi storfrämmande min kusin Anna, hennes man Andreas och stora tjejen Tyra kom in och hälsade på efter deras shopping tur i Sundsvall. Jätte kul att dom tittade in så man fick se stor magen... spännande värre att få veta hur många det är där inne ;) Tänkt vilken skillnad på magar det kan vara. Jag blev ju tjock rätt tidigt med Filip jag åxå men inte så tjock *hihi*


Filip och mamma har tagit ett "avkopplande" bad nu på kvällningen... vi blötte ner HELA badrummet men kul hade vi, var skum överallt. Måste ta och smörja mig lite sedan blir det sova för hela familjen, Petter håller på att lägga Filip och då är det inte ens säkert han kommer ner igen :) Jag jobbar ju imorgon och Filip ska på fsk, Petter måste åka och anmäla sig arbestlös.. strulet blir ju som vanligt bilar...vi har ju för tillfället bara en så det börjar få hög prioritet att fixa en bil till! Imorgon blir nog lösningen att Petter får skjussa mig till jobbet.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards