Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Kisse - 9 februari 2009 22:07

Ja inte blev det någon tidig kväll i detta hus. Min käre make har nämligen krockat med min bil på E4 och fick åka med ambulans till sjukhuset.


Otroligt otäkt med bilolyckor, var ner och tittade på bilarna och det ser ju verkligen otäkt ut tur att det gick bra både för Petter och kvinnan han krockad med. Båda fick dock följa med ambulansen till sjukhuset för att få det dokumenterat. Petter klagade över ont i sidan så sidokrockkudden slog ut där.


Usch hatar verkligen bilolyckor det går så ruskigt fort att något går fel :( Men något positivt medförde det ialla fall, vägverket kom nämligen hit och kollade vägen så nu hoppas vi det blir någon ordning på denna skit väg. Oträckt att dte ska behöva gå på tok.


Men vi tackar gudarna för att Petter lever och mår bra, bilen är bara skrot men alla ting går att ersätta men det är värre med människor som mamma säger.


Nu väntar vi på att höra något från Petter så Cajsa kan åka och hämta hem honom, själv har jag ju Filip som sover och ingen bil har jag heller :(

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards