Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Sovpåse?

Av Kisse - 9 mars 2010 21:00

Lukas börjar bli för lång för babytäcket, funderar på en sovpåse istället för ett nytt täcke? Någon som har erfarenhet? Vi har rätt kallt i sovrummet och Lukas sparkar ju av sig täcket hela tiden, tänkte att det kanske skulle vara lättare att amma honom och lägga tillbaka honom i hans säng eftersom temperaturskiftningen inte blir så stor, som vi har det nu blir han oftast kvar i våran säng efter nattamningen... men duktiga killen somnar i sin egen säng nu för tiden och nu har vi skruvat tillbaka spjälsidan och flyttat isär sängarna!


  

Sovpåse, ikea 129:-

 
 
Ingen bild

zanna

10 mars 2010 08:15

tycker att det verkar vara bra med en sovpåse men att ha pyjamas i den måste bli varmt å att vara utan pyjamas måste ju bli kallt i stället.. men den ska väl funka som "istället för" ett täcke bara va?

passat på med yoga igår menade du va? ja men det hade nog blivit lite stressig eftersom jag var tvungen att hämta abbe på en gång när dom ringde för dom hade en tid att passa inne i stan igen. får du plats med två vagnar i bilen om jag skulle få för mej att följa med nån gång då? min är ganska klumpig ihopvikt så den tar upp ganska stor plats...

 
Lena

Lena

10 mars 2010 15:23

Jag har ingen erfarenhet av sovpåsar men jag tänker oxå köpa en till Embla...just på IKEA. :-)
Kram

http://www.leohna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards