Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Gårdagens shopping

Av Kisse - 13 mars 2010 10:46

Blev en snabbis på Birsta igår, Petter satt i bilen med barnen och skyndade mig in och kollade efter det jag skulle ha :) Träffade Poa, najsigt hade ju önskat jag hade mer tid på mig men eftersom jag hade lite pengar ansåg jag att en lång svämg var onödig... in på Lindex dock fann inte det jag verkligen ville ha nämligen denna super tuffa dress...

   

149:- på Lindex


Tänkte köpa den till Lukas så han kunde ha den frammåt våren/sommaren då man kan ha kortärmat och den finns ända upp till stl 86 :) Men får leta inne i stan på tisdag före yogan istället. Har ju en 30 % rabatt jag tänkte mig använda ;)

79,50:- på Lindex

Istället blev det denna t-shirt till Filip som redan har för många t-shirts :) Men han kommer ju bli så glad, tänkte faktiskt lägga den i påskägget tillsammans med ett par barnarbetshandskar vi köpte på clas Ohlson, stl 3-5 år så väldigt stora på Filip men jag tror inte han kommer bry sig ett dyft om det :) De är ju bra mycket mindre än pappas och de anser ju Filip passar honom bra ;)

  

"Pappa vante" som Filip säger på Clas Ohlson 39:-


Sedan var det lillemans tur då att få en windstopper eftersom återbäringen från polarn och pyret hade timpt ner i lådan och tillsammans med den ytterligare 15 % rabatt så då slog jag till på en lime färgad åt Lukas

VINDFLEECEJACKA BABY

vindfleecejacka baby 395:-, Polarn o pyret

Otroligt bra av Polarn att man får använda både återbäringen och rabatten på samma vara, inte så många butiker som tillåter att man kombinerar på det sättet!


och på Clas Ohlson (som min kusin Jennica tipsade om) fanns KLOSSARNA!!!

  Byggklossar K´s Kids 249 kr, Clas Ohlson 

"Pedagogiska klossar av tyg med olika motiv. Lär dig känna igen djur, siffror och olika fordon. Innehåller 12 kuber och 8 tringlar."

 

Slutligen blev det mathandling på Willys innan vi styrde kosan mot Petters lillebror Nisse & Kicki för lite fika och sedan hem och gjorde tacos, kvällen avslutades med att vi satt ett gäng och diskuterade både viktiga och oviktiga saker ;) Trevlig dag och kväll med full fart från morgon till kväll då vi började förmiddagen med att få främmande av Pierre, Sussie, Olliver och Max och därefter mormor på blixtvisit.

 

Här är det faktiskt fullt hus nästan jämt, iaf när Petter är hemma så därför är vi själva dåliga på att åka och hälsa på andra... men denna vecka har vi kors i taket både varit till , Leif & Aina, A-K, Tytte (Camilla jobbade) och även Nisse då på kaffe :)

 
 

 
 
lollo

lollo

13 mars 2010 11:17

Dit liv verkar vara perfeckt! Det är kul att se bildwer och titt och läsa din blogg!
Ha det så bra! ♥

http://lussan97

 
jenny ♥ tävla gärna hos mig

jenny ♥ tävla gärna hos mig

13 mars 2010 16:21

Härligt att du äntligen har hittat klossarna! Ha en riktigt härlig lördag :) Kramar

http://jennyn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards