Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Kisse - 25 oktober 2010 20:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kisse - 25 oktober 2010 19:03

Trötta familjen kan man nog sammanfatta oss som, Petter fick väll en så där 2 timmar sömn innan jag åkte och jobbade och barnen vaknade strax därefter, själv känner man ju sig rätt mör efter en hel arbetsdag och en natt med för lite sömn, har ju tok svårt att somna när jag vet att Petter är på väg hem, sov oroligt och Filip kom som vanligt och la sig hos mig inatt. Samma sekund jag hörde Petter komma hem och slamra somnade jag och sov tok hårt till klockan ringde ;)


Petter håller på att lägga barnen och jag sitter och kollar runt lite på nätet, fin kläderna till jul och nyår börjar ramla in i butikerna och vill man ha gäller det ju att vara på hugget så måste kolla utbudet. Jag försöker dessutom gör adet till en fin tradition att barnen får en fin pyjamas i julklapp men ännu har jag inte hittat något jag gillar så där jätte mycket. Är ju svag för polarn o pyrets overaller och barnen älskar de men året har inte vidare roligt print och jag hoppas de hinner få in något annat innan jul.


Även att jag letar den perfekta julpaketskalenders paketen och hittade det men var så klart slut SLUT *fan* Filip ska nämligen få paketkalender iår, ett paket varje dag kalander, som JAG längat efter detta och iår blir det ;) Lukas får vänta tills han blir större.


Annars då... JAG HAR EN GRYM TRÄNINGSVÄRK och kan knappt röra mig men det kostar att ligga på topp och som grädden på moset bestämmer sig magen för att inte gå med på min kost :( Här ska förändring ske och jag kommer att lösenordsskydda de inläggen till en början i alla fall sen får vi se...



Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards