Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Kisse - 26 oktober 2010 22:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kisse - 26 oktober 2010 21:47

Jag har ju slutat amma Lukas helt och hållet, det gick faktiskt över förväntan, lite jobbigt i början men sedan släppte han det totalt och inga återfall alls ;) Vi var väll redo men ändå känns det lite jobbigt, han blev lixom stor då och tanken slår mig att det kanske är sista barnet, det kanske var sista amningen... Men man kan ju inte stoppa den utvecklingen och vi var lixom klar med amningen ;)


Men jag vill ändå tipsa alla andra ammande eller gravida om amningströjan från boob - B-Warmer huvtröja för dig som ammar, den är verkligen helt underbar, snygg, skön och praktiskt, dyr, ja men å andra sidan passar den till allt och det extra värmande partiet över brösten kan nog rädda många från mjölkstockning :) Nu har de dessutom fått in ett gäng snygga färger så jag tänkte visa mina två favoriter. Ammade jag skulle jag helt klart köpa den lila åxå (jag har en svart eller caviar rättare sagt den är inte helt svart) :)

 

  

Pris 650:-hos Boob

Av Kisse - 26 oktober 2010 21:16

Jag fick ett mms av maken när han och Filip var och jagade rådjur eller ja det verkar som dom mest hade eldat och fikat ;) Mysigt hade dom iaf även fast filip råkade kasta Petters vante in i elden och den brann upp omgående ;)


Härligt att se vad mysigt dom kan ha på egen hand men jag tycker lite synd om mig själv som bara träffat Filip några ynka minuter på hela dagen och kvällen eftersom jag hade andra planer som jag drog iväg på när dom kom tillbaka från jakten.


Man blir ju iaf sjukt effektiv av att jobba, öppnade förskolan idag så då kommer man ju hem relativt tidigt så då städade jag huset medans Lukas sov middag. Imorgon är det däremot lång dag på jobbet och då är det skönt att komma hem och inte ha en massa måsten att göra, imorgon blir det extra mycket mys med barnen istället!


Av Kisse - 26 oktober 2010 15:19

Filip ska ut med pappa och jaga rådjur.

 

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards