Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Kisse - 8 februari 2010 21:59

Båda barnen somnade till slut... jag bara delade mig i två så gick det bra... ehhh... typ...läggningen är helt klart svårast på egen hand!


Dum, dum tid på yogan, får inte ihop schemat imorgon, mamma kan Filip vara hos dig? Filip blir ledig från fsk. annars blir det bara ett evigt åkande fram och tillbaka :(


Klockan är trött och jag är mycke som våran gubbe Roland säger :)


Av Kisse - 8 februari 2010 19:57

Lukas fick följa med ner till förskolan idag och hämta Filip, charma fröknarna lite :) Hem och fikade lite mellis innan vi klädde på oss och gick ut i solen, Filip skulle ha solglsögon ;) Hittade först bara de fula blå med uv skydd men sedan dök de svart upp men då hade jag ju redan de blå på sig och sedan när han fick på sig de andra hade jag redan lagt undan kameran ;) Blev ju så klart viben med båda barnen och jag säger det igen JAG bara ÄLSKAR vagnen :) Det svängbara hjulet kan ju trixa lite när det bli för mycket snö men allt annat väger tyngre så det kan jag leva med. Mötte Sanna och skidåkande grabbar och lill tösen i vagnen så hakade på dom en stund, surrade och Filip lekte en stund med pojkarna. 

             

Lukas har skrikit halva kvällen och jag har ingen som helst anning om varför, vill inte riktigt somna fast han är tok trött, provat allt känns det som... saken blir inte lättare att Filip ännu är vaken och Petter är ute och pekar åt traktorn som är här och skottar... ibland blir det bara för mycket och just nu lutar det åt att ta båda barnen och stänga dörren till sovrummet och sova hela familjen... ja just det ja VI HAR INGEN DÖRR TILL SOVRUMMET... *hrm, litet utbrott*


FRUSTRATION!

Av Kisse - 8 februari 2010 11:56

Tänkte börja med måndagslistor jag med (som Nikita och fler där till...) En måndagslista är för att lyfta fram det positiva som är och komma ska ;)

  • SOLEN skiner och snön gnistrar, visst är vintern härligt den med iaf idag :)
  • Imorgon börja mamma- baby yogan!
  • På onsdag blir det troligen Drakborgen och baby-lekis
  • Snart ska Lukas döpas (20 feb)
  • Idag blir det promenad med VIBEn och båda barnen :)
  • Jag ÄLSKAR min kamera (Nikon D60) som hjälper ta underbara bilder på mina barn, föreviga denna härliga tid när dom är små!
  • Jag älskar min familj och de förgyller mitt liv!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards