Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Sova, sova, säng, säng, säng

Av Kisse - 30 december 2011 22:31

Filip sov ju hos farmor och Ludde natten som var så jag och Lukas fick en till mysdag, vi håller ju på att vänja Lukas vid att sova i växasängen och det går hyffsat, bara han somnat går det bra men det tar sin lilla tid innan han somnar...så han är lite trött på dagarna eftersom han förklarar några timmars sömn varje natt. Efter nyår ska vi ta tag i den biten men just nu satsar vi bara på att han faktiskt somnar och sedan sover i sängen själv.


Ikväll var läggningenhyffsat bra iaf 40 minuter kämpade jag och sedan fick Linn honom att somna i sängen utan både vovve och gos ;) Så jag vet ju vem jag ska ringa om jag går bet ;)


Dagen har gått åt till att städa, är inne i en riktig röjar period och städar ur skåp, lådor och slänger så mycket det bara går... Filip kom hem på kvällningen så nu är familjen samlad igen. Fulla köket med folk just nu så nu ska jag passa på att vara lite sällskaplig ;)


Imorgon blir det nyårsfest här hemma!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards