Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Kisse - 1 mars 2011 20:13

Igår jobbade jag sista dagen i Njurunda var dock fortfarande inte riktigt kry och gav upp efter 4 timmar, åkte hem och tog en rejäl klunk cocillana somnade gott och sov 2 ½ timme för att sedan vakna frisk iaf friskare och idag har det känt helt okej på nya jobbet. Fortfarande förkyld men acceptabelt. Första dagen på NYA gamla jobbet;) Så ROLIGT, "känner" nästan alla barnen sedan tidigare och deras föräldrar vilket känns jätte skönt. Känns jätte roligt när man verkligen känner sig väl mottagen av både kollegor och föräldrar. Barnen har blivit så stora sedan sist jag var deras fröken och de kommer så klart inte ihåg mig men jag behövde bara titta på dom så kunde jag namnen ;)


Eftersom Petter brytit tummen har även barnen fått en riktigt förskole start nu och gått mina timmar på förskolan så rätt långa dagar för dom men det hade gått jätte bra och det var inga problem alls att lämna Lukas imorse.


I övrigt har vi drabbats av en oerhörd sorg i släkten igen, andra dödsfallet på mycket kort tid då unga kvinnor råkat ut för fruktansvärda olyckor, makar som blivit utan sina respektive och barn som förlorat sina mammor, livet är bra orättvist. Vi tänker på de närmaste som har en otroligt tuff tid nu och i en sån här liten by blir alla på ett eller annat sätt drabbade :(


Vi har haft datahaveri ännu en gång och nu har en Ny införskaffats och det tar sina lilla tid innan alla program och och bilder har hittat rätt men en bild kan jag bjuda på när pojkarna BUS lekte vid matbordet igår så vi åt spagetti ;)

    Älskade goungar   

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards