Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Kisse - 30 mars 2011 20:10

Det blir en hel del pysslande för att få allt att gå ihop med Petters gipsade hand, mitt jobb, lämna och hämta Filip och Lukas på deras förskola, Petters sjukhus besök titt som tätt och idag även bvc besök för Lukas del. Men med mycket vilja går det att lösa, lite trix hit och dit och ett evigt körande med våran enda bil så går det till slut och Lukas har fått sig ett stick idag och legat på vågen och blivit lite dragen i :) Även fått lite hjälp med hur vi ska få bot på Lukas tröga mage också så nu hoppas vi det ska hjälpa.


Växer det gör han det ser vi varje dag och vikten ökar stadigt ;) Dock glömde Petter bvc boken på bvc så har inga siffror idag, imorgon ska jag ge mig på jakt efter båda barnens bvc böcker som jag tror vi glömt bägge två på bvc...*hmm*  Får se om den berömda febern kommer efter sprutan nu då så vi får riktigt körigt imorgon... men vi hoppas på det bästa. Imorgon blir en tung dag för våra nära och kära då är det nämligen begravning av L :(


Annars så snurrar livet på i en hiskelig takt och det var verkligen dags att ta tag i Lukas klädlådor som nu blivit rejält rensade och nypåfyllda (kläder efter Filip) så nu är det stl 92 som gäller. Ska sätta mig och kolla tradera efter en riktig skaljacka och helst skalbyxor också i stl 92.


Skulle behöva sätta mig och planera lite också (jobba alltså) , skulle behöva en lååång promenad men framför allt en massa sömn känns det som, är inne i en period nu då jag har svårt för att somna och sover oroligt :( Dessutom har jag en bok jag väldigt gärna läser i ;)


Gudmor lånade nämligen ut denna till mig:

 

Ge ditt barn 100 möjligheter istället för 2

- om genusfällor och genuskrux i vardagen

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards