Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Kisse - 10 maj 2011 21:17

Både bloggen och familjen har blivit lite missunnade så här i stegräknandet ;) Jag har helt enkelt prioriterat att få steg men vilket kick det gett mig, otroligt härligt mycke energi, dessutom har jag jobbat heltid både igår och idag och imorgon har jag några extra timmar utöver min halv tid.


Idag blev det tyvärr ingen lång promenad men imorgon är det nya tag. Idag blev det istället cykeltur med Lukas så har iaf kommit upp över 20 000 steg idag *tjoho* Lukas tyckte det var jätte roligt att åka cykel och jag konstaterade att han inte längre kunde ha sin cykelhjälm så den ska Elise få låna istället så ska vi få låna den Cajsa har som är för stor för Elise men tillvidare kan Lukas låna Filips hjälm den passade.


Nu lite grönsaker och dipp och sedan försöka sova ikapp lite förlorad sömn, vet aldrig hur natten blir heller då Filip varit dålig idag  (kräktes imorse) och somnade tidigt utan kvällsfika :(


Lite bilder på glad fisen som numera ÄLSKAR att vara ute!!!

 

  Gunga är härligt. Lukas pratar mer och mer begripande saker, (Lukas pratar jämt men nånsensspråk och) GUNGA har han kunnat nu ett tag och idag sa han även LUDDE klockrent ;)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards