Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Kisse - 26 maj 2011 22:23

Sjukt irriterande att jag inte kan ladda upp filmerna här direkt i bloggen och måste ta seg vägen genom youtube men här komemr iaf två filmer på Filip och Lukas som hoppar studsmatta.


Ja ja Lukas hoppar inte så mycket, han studsar mest ;)


Jag tycker våran studsmatta har perfekt storlek, båda barnen ryms lätt men den tar inte upp hela gräsmattan. Dessutom räckte det att ta bort nätet så går den att ta in och ut på lon ;)

Av Kisse - 26 maj 2011 21:30

Eftermiddagarna blir rätt långa och tråkiga nu när Petter jobbar så jag och barnen gör det bästa för att roa oss... igår blev det en promenad för oss själva (allt för att komma över 10 000 steg).

 

Och idag räknar jag barnen som "friska" och vi törsa oss på promenad och lite lek tillsmmans med Zanna, Alma och Alfonz.

     Alma gungar


  Zanna med Alfonz (förlåt Zanna men bilden är fin)

  Och Alfonz då, söta söta Alfonz med sina fina fina ögon.

        


Efter middagen gick vi ut och klippte gräsmattan (igen mindre än en vecka sedan sist, nackdelen med sommar är dte inte snöskottnign så är det gräsklippning) och sedan hoppade barnen lite studsmatta. Imorgon är det jobb (stängning) för min del och Petter är ledig så han har barnen som ännu inte är helt pigg. Även om de är mycket bättre i sina ögon ska Filip ännu ha salva i ögonen 4 ggr/dag och båda barnen är rejält snoriga.


Jag längtar till jobbet, känns som evighet sedan jag var där!!!





Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards