Alla inlägg den 15 november 2012

Av Kisse - 15 november 2012 21:00

Klev upp och målade en sväng imorse igen innan barnen vaknat, målar lite då och då så orkar jag mer :)


A-K och Molly kom mitt på dagen och stannade över både lunch och middag så barnen har verkligen hunnit leka, leka sig trötta och somnade dessutom tidigt ikväll. Skönt för den trötta mamma som precis målat en sväng till ;)


Imorgon är det fredag igen så jag och Filip åker till Huddik för logopedbesök. Lukas ska få åka till farmor och Ludde under tiden. Känns helt sjukt att det gått en hel vecka sedan sist jag jobbade, tiden rusar fram men det är otroligt skönt att få vara hemma!


Nä nu ska jag och den livliga i magen ta och bädda ner oss, halsbrännan är hemsk idag och jag gruvar mig redan för att ligga ner. Vet inte om det är målningen som utlöser halsbrännan för senaste dagarna har den varit värre än vanligt?!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards