Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Kisse - 11 februari 2012 21:07

 


 

Lilla fina familjen :)

Av Kisse - 11 februari 2012 20:36

På förmiddagen ängnade jag mig åt att förbereda födelsedasgskort åt de 6 kusinerna vi ska gratulera denna helg.


 

Årets present blir röda kuvert ;)


Sedan gjorde vi oss redo att gå ner på kalas nr 1.

Jag invigde nya linnet och hade absolut finaste kavajen till, älskar verkligen volangerna på sidorna. Invigde nya väskan, jag tänker nämligen inte ha den som träningsväska, det är den lite för liten för dessutom känner jag mig inte så lockad att lägga ner ett par svettiga skor i en NY fin väska ;) Det har jag en gammal puma väska jag kan använda till träningen. Älskar nya väskan, lagomt stor, dock kommer jag så fort jag packar ner lite jobb grejer tycka den är för liten så blir nog ingen jobb väska heller ;)

Blir nog FIN väskan ;)

  Filip gjorde sig kalasfin han med :) Fick mumsig tårta och barnen blev glada för presenten, Max skrattade och hade roligt åt sitt tokiga kort ;)


Nisse, Idah och Hugo kom och gjorde oss sällskap ner til kalaset och sedan stannade de över middagen.


Så idag har jag snoozat 2 månaders bebis, lite missnöjd bebis men ack så mysigt ändå!!!

 

Nu hoppas jag att vi inte smittat ner Hugo med några bacillusker. Tack Nisse och Idah för en trevlig eftermiddag!


Kommer ett eget inlägg med Hugo bilder snart :)

Av Kisse - 11 februari 2012 20:12

 

Riktigt gott måste jag säga :)


Här finns receptet, billigt, enkelt men kändes ändå lite så där helglyxigt tyckte jag, fast receptet är hämtat från icas billiga veckan. Vi använde färsk paprika istället för grillad på konserv det tyckte vi lät lite äckligt ;)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards