Alla inlägg den 5 december 2006

Av Kisse - 5 december 2006 22:52

Blev så nöjd med hur det ser ut just nu i vardagsrummet. Så där lagomt juligt!

Av Kisse - 5 december 2006 22:24

Med tanke på att vi spenderat dagen i Gävle tänker man lätt på den berömda bocken som nästan varje år bränns ner kan man följa videobevakningen på nätet.Gävle bocken

Av Kisse - 5 december 2006 21:40

Idag har vi varit i Gävle så gott som hela dagen men dagen gick allt för fort och blev inte många ställen besökta...sjukhuset först. Petter skulle till neurologen dom tror nu att det är medicinen han ätit för migränen som ställt till domningar i händer. Ska därför sluta helt att ta den medicinen och hoppas att migränen som varit borta nu ett längre tag inte kommer tillbaka. Blir ingen mer utredning på händerna just nu i alla fall.Var på dollar, blev besviken då jag tycker det är den sämsta dollar jag varit på. Hudiksvall och Härnösand är bra mycket bättre och vinnare är fortfarande Ljusdals dollar, den ät helt klart bäst! Blir det nästa gång det ska gås på dollar, kan passa på att hälsa på lite släktingar då:) Sen blev det Toys "R" us. Kul kul. Längtar tills vi har barn och man får börja köpa massa leksaker i julklappar. hade ju bara små saker att köpa denna gång. Julklappar till 6 personer är nu klara. 7 stycken kvar att fixa men vissa är så gott som färdiga. Jag får väll som vanligt fixa dom resterande själv.Svängde in på dollar i Huddik när vi for hemåt, köpte julgardiner till vardagsrummet så nu är det jul så det räcker där inne. Köpte en ny ugnsform åxå ska testa göra en sockerkaka i den imorgon. Måste nämligen baka något som bidrag till presentbordet vi ska ha på julbordet på lördag. Petter sitter med i styrelsen så han tog på sig att fixa något...sen kommer han hem och säger att jag måste baka en sockerkaka eller nått...*hmm* Borde vägra egentligen men jag är så snäll så ska ställa mig imorgon och göra hallongrottor och en sockerkaka.Nu ska jag gå ut och försöka få ner marschallhållarna jag köpte på dollar, blir nog fint utanför bron det:)Måste ge mina små ninisar mat åxå.

Av Kisse - 5 december 2006 09:27

Äter frukost vid datorn, som vanligt. Är nog det stället i huset jag spenderar mest tid på...sitter ju typ aldrig vid tv:n speciellt inte nu när LOST är slut för säsongen. Köksbordet är väll nästa ställe där brukar jag plugga om jag inte gör det vid datorn..sen intas det mycket kaffe där...men det gör det här vid datorn åxå... middag intas oftast vid köksbordet. Försöker hålla hårt på det.Väntar på att Petter ska kliva upp så han blir klar någon gång. måste snart åka och han har inte klivit upp ur sängen ännu. Jag har snart ätit upp frukosten, tvättat håret och gjort kaffe....är även klar men halva sminkningen. Så jag kan äka om tio minuter, men det är ju Petter som har en tid att passa. Klockan ett ska han vara på sjukhuset i Gävle.wow nu kommer han bäst jag sätter igång!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards