Alla inlägg den 18 december 2006

Av Kisse - 18 december 2006 19:29

Syster har varit här på middag, jag gjorde bakad potatis med en laxröra och en skinkröra. Rörorna ska vi ha som förrätt på vårat bröllop så testade receptet nu och dom vara kanon goda lite justeringar bara sen så är dom perfekt!!!Gjort mina två intervjuer idag så nu är jag klar med alla intervjuer, änteligen! Ska sammanfatta dessa två ikväll och imorgon kväll när jag komemr från H-sand ska jag börja sammanfatta mitt resultat på hela undersökningen.Med två hundar i huset är det dags att åter igen städa nedevåningen åxå så har inte tid att sitta här och nte göra nånting...ta reda på tvätten i tvättstugan och plocka fram allt jag ska ha med imorgon. Massor av böcker som ska på biblioteket, göra iordning matlåda, ta fram kläder, blir u en tidig morgon.

Av Kisse - 18 december 2006 11:11

Vaknade vid sju av att Macken kräktes...ännu ett till litet epilepsi anfall. Lilla gubben så här fort får dom inte öka! Väldigt litet denna gång åxå men blir ju orolig som attan ändå. När kommer det stora? Är jag i närheten då?Hade svårt att somna om efter Mackens anfall så sov för länge som vanligt. Har i alla fall ringt förskolan jag ska göra intervjuer på idag och fått båda intervjuerna inbokade så måste åka hemifrån vid halv ett typ. Måste stanna och handla på vägen hem, tror jag har bestämt vad syster ska få för mat men det blir en överaskning! Handledarträffen är nu inbokad på torsdag så måste skriva på mitt resultat denna vecka så det är klart tills på torsdag.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards