Alla inlägg den 16 december 2006

Av Kisse - 16 december 2006 14:28

Satt precis och funderade på om man skulle ringa och fråga Petter om vi ska bjuda syster och hennes familj på mat men medans tanken ännu inte kommit ut i ord så ringer Petter och säger att han och paret som väntar barn har gjort planer för kvällen, först pratade dom om att gå på kina men slutade med att det blir tacos här hemma, sorry syster lovar att bjuda er på mat efter jul!!!Glad över att det inte blir kina men blev mer jobb för mig, måste hoppa in i duschen och sedan åka iväg och handla. Ringde till badhuset och hörde om vattengympan är slut för säsongen och det var den så blir ingen vattengympa imorgon, istället har jag och Carro bestämt oss för att träna hemma hos henne imorgon. Hon och dotter och dotterns kompis kom hit och väckte oss idag :) Vi sov lääänge!!!Håret mitt blev bra, jag är nöjd. Slingorna syns inte men kollar man noga kan man se färgskiftningar så blev bra eftersom jag inte vill att slingorna ska sticka ut från resten av håret.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards