Alla inlägg den 13 december 2006

Av Kisse - 13 december 2006 22:14

Jag har blivit kallad till arbetsintervju...*jippi* Ska bli så kul. Nästa onsdag. Ska till en arbetsgivare som jag sökt flera jobb hos så ska bli spännande, hoppas verkligen jag får jobb fort! Längtar efetr att börja jobba och att få LÖN!Blev ingen träning...åt en pizza istället...ONT i magen! Får verkligen skylla mig själv, skulle åkt och tränat istället...*sucka*

Av Kisse - 13 december 2006 16:43

jobbat sedan sju imorse så riktigt trött nu när jag äntligen kommit hem. Lucia idag som säkert de flesta vet. Massor av barn och föräldrar som varit på förskolan för att fira lucia. barnen har varit uppe i varv hela dagen.Petters julklapp har kommit så måste ner på posten och hämta den någon dag men först måste jag på banken och ordna med min bankdosa som jag lyckats låsa. Inga pengar på kontot så måste komma åt sparkontot.Ledig resten av veckan så nu blir det till att läsa och skriva på examensarbetet. Så fruktansvärt hungrig just nu men inte sugen på något alls...blir väll till att tvinga i sig något i alla fall. Skulle hellre lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet i någon timme. Funderar på att åka på vattengympa ikväll men vet inte om jag orkar, är så sent, börjar inte förrän halv åtta och håller på till halv nio..skulle tro att jag är helt slut då men kan ju hända att jag hinner komma in i andra andningen och är pigg och alert åxå. Skulle behöva gå i alla fall med tanke på all fusk som varit nu ett tag och kilon som kommit tillbaka :( Skulle dessutom behöva skriva upp mig på listan och bli medlem nästa säsong på vattengympan som är på onsdagar. Lite synd att boka upp onsdagar genom att det är enda dagen jag ser på tv, vilket då resulterar att jag missar LOST varje onsdag :( Nu går det bra eftersom det är paus. ja ja får se hur det blir.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards