Direktlänk till inlägg 8 mars 2007

Bärt in ved :(

Av Kisse - 8 mars 2007 21:58

Idag har jag träffat min handledare, har bestämt att jag ska få klart arbetet i helgen eftersom det inte längre är så mycket att ändra utan jag ska tillägga några saker och sen är det nog bra. Fick låna två böcker av honom, det var snällt så nu har jag tre böcker att gå igenom på fredag kväll.Hälsade på hos svärmor efter träffen med handledaren och sedan svängde vi in till camilla på vägen hem. Blev nachos när jag kom hem eftersom jag inte fått middag och inte orkade börja med någon så sent som vi kom hem. Nu har jag och petter bärt in ved så jag klarar mig ett tag, Petter åker iväg och jobbar imorgon och blir borta i två veckor.Imorgon är det fredag, så skönt att veckan är slut, längtar efter helg men kommer säkert inte kunna sova ut i helgen heller har ju dessutom två hundar som måste ut på morgonen. Nä nu ska jag sluta gnälla, det ska bli skönt med helg och skoj åxå. Jag, jenny och Ida ska ju ut på lördag och det ser jag verkligen fram emot :)

 
 
Ingen bild

CARRO

9 mars 2007 15:26

Hej, kom verkligen inte ihåg hur det kändes när irma sparkade från början. Men nu när jag har känt några gånger kommer det tillbaka.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards