Alla inlägg den 9 januari 2007

Av Kisse - 9 januari 2007 16:15

Ändrade planer helt och hållet...bestämde mig för att jag var hungrig ändå och gjorde i ordning fisksoppa. Åt fisksoppa med smörgås till och har kvar så det räcker till middag imorgon när jag kommer hem sent. Ska kolla frysen om jag har mat lådor så det räcker veckan ut annars får jag göra i orning något senare. Avskyr att komma hem och måsta börja med maten vid sju, blir lätt att det blir smörgåsar till middag för mig då plus att det då inte blir någon matlåda till nästa dag.Inte ringt chefen ännu men kände att jag inte orkade efter maten utan får hoppas istället att hon hör av sig denna vecka. Annars får jag ringa på fredag då börjar jag inte förrän 13.00 så har gott om tid då.struntar i biblioteket i dag åxå, tar det på torsdag när det är öppet nästa gång, komemr ändå inte läsa något före, vet inte om boken ligger kvar heller men jag har en bok här hemma som måste lämnas tillbaka. Så nu är det pluggandet och badet kvar bara...ska ta ett långt långt bad nu och sedan ska jag plugga tills det är dags att gå i säng, skola imorgon, oj oj vad länge sedan man träffade alla nu. Sist jag var upp hade vi inga lektioner så då träffade vi bara några men denna gång ska alla upp :)

Av Kisse - 9 januari 2007 14:34

Hade svårt att somna igår och klockan blev över halv två innan jag kunde somna...var trött imorse och kom inte upp förrän vid tio. Gick ut med hundarna och åt sedan frukost. Fastnade vid datorn och surrade med Ida hel del om pluggning och examens som är på fredag! Åkte sedan till Carro och gick på löpbandet, skönt att röra på sig. Höll bra tempo så blev lite svettig, körde lite hantlar efteråt, kändes bra med ryggen. Missade lunchen idag men har ätit lite frukt så får räcka som lunch eftersom det är bättre jag gör middag istället för att göra som igår då jag åt sen lunch och sen blev det ingen middag istället, utan kvällsfika...*hmmm* verkligen inte bra. Nu ska jag ringa min chef och höra varför jag inte fått mina anställningspapper ännu, jag som börjar jobba på måndag och vet fortfarnde ingenting känns det som :(Hoppa in i duchen eller om jag ska ta ett bad ännu inte bestämt mig, men sedan blir det pluggning fram till middag och efter det måste jag på biblo, dom har bara öppet mellan 17 och 19 så gäller att passa på då.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards