Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

Vart tog motivationen vägen?

Av Kisse - 21 oktober 2007 20:25

Tror all ork rann av både mig och Petter efter gårdagens händelse, idag har vi varit som två zombisar fast Filip sovit bra inatt. Tanken var att väggen bakom kylskåpet skulle slipas idag så vi kan tapetsera den imorgon då A-k kommr hit men ännu har dte inte blivit gjort och jag vet inte om någon av oss orkar ta tagi dte idag hellre. Filip ska badas och själv skulle jag behöva en dusch, Macken skulle åxå behöva få sig en dusch eftersom han nu är inne. Nu är han matte och husses lilla sällskapshund, dagarna spenderar han i hundgården eftersm han ändå trivs bra där men får åter igen komma in och vara med oss större dlen vi är hemma.


Mattias och Gabby ska komma och hälsa på imorgon dom åxå, ska bli kul, var jätte länge sedan vi träffades. Nu ska jag ta och göra ett litet ryck och ta reda på lite disk innan kvällstvättningarna börjar. Ska starta tvättmaskinen åxå, tanken är dessutom att vi ska komma i säng i tid ikväll då jag och Filip (kanske Petter) ska på bvc och väga Filip. Petter skulle börja jobba imorgon egentligen men han har inte hört något mer från arbetsgivaren så troligen är det uppskjutet så imorgon är han hemma i alla fall.


La ett bud på tradera igår på två (nya) bodysar till Filip och vann. Två fina bodysar i stl 62/68 (är etttag dit) för sammanlagt 151:- (med frakten) och det billigaste jag hittat var 99:- styck för dom på andra ställen så det är jag nöjd med, jätte fina är dom :)


Näpp kvällsfika behöver min kropp åxå.

 
 
Helén

Helén

22 oktober 2007 18:09

Vilka fina bodys! :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards