Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Gangstar kläderna

Av Kisse - 5 november 2008 20:49

Nu har dom äntligen kommit, jag hatar verkligen att behöva vänta, jag har inget tålamod alls... men nu har dom äntligen kommit så blev en extra sväng idag för att åka och hämta dom. Passade på att hälsa på syster så Filip ska få träffa lite barn han åxå. kort besök visserligen eftersom vi måsta hem och äta middag.


Efter middagen delade vi ut en påse kläder till Lena. Filip fick följa och leka med Laban och Tindra.


Vi är i alla fall super nöjda med våra kläder... eller ja har bara testat suiten och den var super mjuk och härliga färger...långa ben och armar men väldigt smal, tur att jag har en smal kille. Resten av kläderna får provas imorgon men vi valde stl 1 år så Filip har ju lite att växa i. Vi fick erbjudande om att köpa ett hemligt plagg för 50:- och dumma jag valde bara ett...visade sig sedan att dte var ju en tabbe... för 50:- fick vi den super snygga huvtröjan, ett riktigt klipp om jag får säga det själv. T-shirten var gratis då vi köpte tre plagg till ord. pris. Så jag tycker vi fick mycket kläder för drygt 600:-


 


Ankis som köpte ett hemligt plagg till bebben i magen fick den härliga röda suiten med det urgulliga trycket på rumpan... en annan person fick samma dress fast grå... så tror alla gjorde sig ett riktigt klipp med de hemliga plaggen :)

 


Hoppas verkligen Ankis och Poa tar och drar ihop det där rea partyt i dec. för jag gillade kläderna, hittils ska man kanske säga, självklart ska ju kläderna tvättas och slitas lite innan vi vet helt hundra.


Nu ska jag gå upp och se om jag kan klura ut vad det blivit för fel på våran tv...ingen bild... FILIP!!!!

 
 
Ingen bild

Ankis

6 november 2008 10:41

Alltså dressen är ju ascool! Ser fram emot att få den. ;) Skulle ju velat ha den asläckra farfarströjan också, men ltie tidigt kasnke. Hihi!

 
nikita

nikita

6 november 2008 19:19

gaaah nu tokångrar ja mej att ja inte tok nåt hemligt plagg! huvtröjan var ju jättesnygg och även de två suitarna!!

http://www.nikital.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards