Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Andra natten i rad

Av Kisse - 12 november 2008 08:15

Filip har sovit ännu en natt *wiihii* men vaknade redan klockan sex... trött mamma då eftersom jag aldrig somnar på kvällen eller somnar gör jag relativt fort men kommer ju aldrig i säng :( Måste bli ändring på det, mycket bättre att ta sig upp på morgonen och vara pigg eftersom dagen blir så mycket längre då.


Minus grader ute men tror vi pälsar på oss och går ut en stund före lunch. Blir hemma idag skulle jag tro i alla fall tills Filip har sovit middag klart, han brukar vakna kring två så har ju nån timme mellan mellis och middag att fylla åxå. Nu blir det frukost.


Blev en herrans massa tävlingar igår men det var ju ett tag sedan vi vann något nu ;) Så måste ju testa om vi kan lyckas få ihop lite julklappar bara genom bloggandet :)

 
 
nikita

nikita

12 november 2008 09:03

jaa håller med dig, att få sova en hel natt är som att komma till himmelriket, och för mig att få sova fram till kvart i sju, är ju van att kliva upp vid fem, är ju den tiden albin haft som standard sen han föddes typ :P
själv så är ja ganska duktig på att lägga mej tidigt på kvällen.. lägger mig oftast vid 22, ibland före.. sällan efter =)

http://www.nikital.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

12 november 2008 14:51

Underbart att få sova en hel natt =) Jag har inte lyckats med riktigt än det senaste året..men har inte gett upp hoppet om att den natten kommer även för mig =D

http://uj76.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards