Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Kisse - 16 mars 2008 17:40

Av Kisse - 16 mars 2008 16:34

Middagen igår blev lyckad... mycket gråt...*haha* tror jag vet varför barnfamiljer relativt sällan träffar andra barnfamiljer. Började med att Linnea blev livrädd för Macken som blir väldigt glad över främmande och speciellt barn. Däremot ville han trösta rädda Linnéa vilket ledde till en panikslagen Linnéa då den skrämmande hunden slickade henne i ansiktet så Macken fick spendera kvällen på övervåningen :)


Freja var jätte duktig på att ta sig ålande fram till Filip som blev livrädd för henne då hon genast undersökte hans ansikte..uppskattades inte av Filip som gallskrek så fort hon kom i närheten av honom. Men när han fick sitta i gåstolen kände han sig lite säkrare :)


God mat, mycket skratt, vi glömde t.om bort efterrätten så den fick Krille och Malin ta med sig hem igen :) *Jätte trevligt att ni kom, hoppas på att ni kommer igen frammåt sommaren.* Efter att Krille och Malin åkt kvällande vi våran son men stoppade om honom i vagnen och promenixade ner på byn till Camilla, där intogs lite alkoholhaltiga drycker till melodifestivalen och sedan gick vi hem strax före halv tolv så Filip vaknade hemma lagomt tills hans första nattmål och sedan stoppades han om i sängen, gick hur smidigt som helst.



Idag har jag varit på stan med syster, helt utan barn, eller ja det blev birsta inte stan. Var in på babyproffsen :) handlade inget men tog nya katalogen så man kan drömma vidare om allt onödigt man bara "måste" ha :) Köpte påskpresent till Filip och Petter att lägga i påskäggen :) En Yoga dvd till mig, får se om det blir mer yoga på hemma plan då...


Var in till syster när vi kom från stan, myste med en varm Axel, kollade på den fina vagnen dom köpt! På vägen hem svängde jag in på pizzerian eftersom Petter aldrig brukar banga pizza men tji fick jag, han ville att vi skulle vänta på att Stefan kommer hem då han åxå ville ha pizza idag. Så här sitter jag hungrig och bara väntar, dels på pizza, dels på främmande.


Filips älskade gudmor kommer nämligen på besök!!!! Blir ingen vattengympa eftersom jag har lite ont i halsen ännu och dessutom mycket roligare med besök :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards