Alla inlägg den 2 september 2008

Av Kisse - 2 september 2008 21:34

Bjöd in Stefan på middag idag och ringde sedan till svärfar och Aina och bjöd in dom åxå eftersom dom kom hem från utlandet idag och då brukar det ju vara tomt i kylen. Trevligt värre att få fixa lite med mat som uppskattades och sällskap till middagen :)


Kvällen spenderade vi utomhus, Petter har röjt undan lite sly och jag och Filip har traskat omkring med ergo selen, Filip på ryggen med andra ord tills knotten blev elaka och vi gick in. Han med lite lek i sandlådan men Filip var mest arg över vantarna mamma tvingat på, börjar ju känns lite kylig plus att sanden är ju blöt men se det gillade inte Filip, åka traktor gick ju däremot bra :)


Cajsa kom på visit och Petter fick äran att lägga sonen. Nu sitter jag med en kopp te och värmeljus på hela nedervåningen som enda ljuskälla, *åh* vad jag älskar hösten!

Av Kisse - 2 september 2008 21:22

Idag har gudfar Stefan valt kläder och klätt sin gudson :)

 


Gröna sobea byxor och gula PoP tröjan blev det :) Även att han har på sig riddartofflorna vi vann för länge sedan (hittar dock inte när det var).


Behöver jag påminna om att jag behöver en kamera... jag klarar ju inte av att inte knäppa kort,även fast dom inte blir bra... saknar min kamera :( Men snart, snart, snart blir det NY kamera...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards