Alla inlägg den 21 september 2008

Av Kisse - 21 september 2008 21:03

Filip fick ta ett bad i scan baljan när vi kom hem, med skum.


Han roade sig länge med att försöka äta upp bubblorna :)

Av Kisse - 21 september 2008 20:56

Som vanligt god mat hos mamma. Vi har träffat Jeanettes härliga ungar för första gången, de blev som de allra flesta barnen förtjusta i Petter :) Gick ut efter maten och lekte.



Skyndade oss hem efter lite kaffe eftersom Filip började bli trött... själv har jag legat så gott som hela dagen, helt slut!


Kan dessutom avslöja att de där kilona (?) jag jobbade bort igår kommer strax tillbaka, Petter har åkt och hämtat pizza... jag tog inbakad och vet vart jag kommer spendera resten av kvällen, den blir jag allra allra dåligast av men är man sugen så är man!

Av Kisse - 21 september 2008 11:45

Därför har det varit tyst på bloggen... tänker faktiskt inte gå in så mycket på det... jag gjorde Sundsvall osäkert ett par timmar, massor av "jobbig" uppdrag... har träningsvärk idag och bakfull som en gris... teqila rejs med svägerskan och lakrits shotar med syster...  ja ja jag gifter mig bara en gång...


...Känns som jag ska kräkas.. blir ingen vattengympa för min del istället åker vi till mamma och får middag.


Tack mina kära vänner och släktingar för en underbart rolig möhippa!!!! 

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards