Alla inlägg den 18 september 2008

Av Kisse - 18 september 2008 22:05

Nu är så gott som allt klart inför bröllopet, i alal fall dte jag i förväg kan fixa. A-K kom på eftermiddagen och hjälpte mig med det allra sista. Känns skönt att ha det klart nu kan jag slappna av och ta det lite lungt ett tag.


Filip har varit riktigt snygg idag i sina nya lollopard kläder, underbart härlig kvalite må jag säga. Super mjuka och följsamma, dock lite stort ännu åt Filip så byxorna får nog hamna i nedersta byrå lådan ett tag. Är stl. 74/80 men måste ju säga att dom allra minst drar åt 80 hållet, både body och byxa.


Grabben sov endast en timme idag, på hela dagen... konstigt nog har han ändå inte varit vidare gnällig, gick som vanligt ut efter middagen och på kvällssidan hälsade vi på hos Camilla. Blev bestämt att kusin Max ska komma hit imorgon efter skolan.


Näpp jag tänker faktiskt trotsa min lista... och gå och lägga mig... det som är kvar får bli morgon dagen sysslor, har varit duktig så det räcker idag ändå.



Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards