Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Duschkabin med 4 väggar och golv????

Av Kisse - 26 mars 2009 20:53

Trött och seg idag eftersom jag jobbat stängning och inte var hemma förrän närmare halv sju. Plockade upp pizza på vägen hem så nu är inte magen vidare glad heller :(


Håller tidvis Ankis sällskap som ligger inlagd på BB för lite obervation dock ingen bebis på väg ut ännu bara mamman som mår lite dåligt. Lyssnar därimellan på oljudet från nedervåningen, nu river dom gamla pannrumetm och badrumemt. Skötbordet har fått en provisorisk plats i hallen så nu lever vi i KAOS igen :(  Hoppas på att kunna ordna lite dusch och grejer imorgon så vi inte blir helt utan. Någon som har en duschkabin med fyra väggar och golv????? En sån skulle ta bort vårat problem direkt och vi skulle kunna duscha i tvättstugan.


Jag fegade ur och berättade inte för chefen igår på våran planering om den väntande bebisen i magen men konstaterade idag att jag skulle ha gjort det...nu måste jag ringa och berätta det :( För nästa fredag ska hösten planeras för förskolan och min arbetskamrater tyckte då att det skulle bli jobbigt om inte chefen vet om att jag inte kommer tacka ja till fortsatt arbete (som jag troligen blir erbjuden) och jag förstår dom men jag hade helst velat vänta ett tag till innan chefen får veta men men så är livet, tror ju faktiskt min chef bara kommer bli glad för min skull men hon får ju mer att göra så klart.


Jag tycker verkligen inte om att behöva ringa om saker... tar det hellre öga mot öga. Kan ju hoppas hon kommer ner på förskolan före höstplaneringen men hon har rätt fullt schema så skulle inte tro att hon dyker upp som gubben i lådan direkt.


usch vad jag tycker synd om er stackare som faktiskt orkar läsa min långa inlägg... många tankar här nu som helt enkelt behöver få ta plats :)

 
 
anki

anki

26 mars 2009 21:17

Tänk när vi får snusa på din lilla baby kram mamma

http://anki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards