Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Hämta hem bilen idag

Av Kisse - 27 maj 2009 11:36

Inatt har sonen haft en jobbig natt igen, vaknade vid kvart i tolv och kunde inte somna om, ingenting var bra, han ville inte bli tröstad och inte vara själv... slutade med att jag gick och la mig igen med orden kom till mamma och sov här om du vill... en kvart senare kom han och kröp ner i sängen... men det är sällan min son sover i våran säng och han sover oroligt när han gör det, har vaknat flera gånger och snurrat och gnylat och gnällt.


Imorse när det vardags att kliva upp var han trött och sur och ville mer än gärna sova vidare... fick dock upp honom till slut och vi kom bara lite sent till förskolan. Där blev han tok glad och stannade mer än gärna och lekte med barnen, allra mest för att "stor" barnen var där inne så ingen gråt idag heller *jippi*


Precis fått veta att jag ska få hämta bilen idag så Ludde kommer snart och hämtar mig, dock har vi fortfarande inte kommit fram till en lösning på problemet med bensinpumpen...men skuffen ska vara fixad och jag vill ha tillbaka min bil. Problemet kvarstår ju men Petter får ta tag i det till veckan när han kommer hem jag orkar faktiskt inte!


Nä frächa till sig lite, kan behövas då jag legat på soffan hela förmiddagen.

 
 
nikita

nikita

27 maj 2009 16:54

ja hoppas iaf verkligen ja e bättre imorn så ja kan jobba natten ... de sura för mej är ju att ja är timanställd och får ingen ersättning om ja inte är schemalagd minst 2 veckor framt.. å en natt är ju ändå 10,5 h = ca 1000 spänn...

http://www.nikital.blogg.se

 
Therese

Therese

27 maj 2009 19:43

Ny tävling i min blogg :)

http://tostberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards