Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Måla bebismagen

Av Kisse - 1 september 2009 21:42

 

Jag och Filip roade oss med att måla lite på bebismagen efter middagen, Nisse (Filips farbror) fick en chock när han kom men hjälpte mig fota i alla fall, mina armar är ju för korta ;)


Jag fick en chock jag åxå... när vi skulle kliva in i duschen och det fanns INGE varmvatten alls... Filip har fotografering på förskolan imorgon och på torsdag ska jag fota magen så det blev till att tvätta av oss med kallvatten :(

 
 
Ingen bild

Marlene

2 september 2009 11:18

Sååå vacker mage! =)

För övrigt så tycker jag att du har en jättebra blogg!

 
Kristina

Kristina

2 september 2009 12:19

Tack så mycket Marlene!

Har du någon blogg? Vore ju kul att få följa dig åxå :)Om det är så att du har en men inte vill göra den "offentlig" så godkänner jag bara inte kommentaren :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marlene

2 september 2009 14:25

Jag har ju inte det, skulle vilja...nästan tror jag =) men har inte tid! Får se när Maja blir 18, så kanske =)

 
Kristina

Kristina

2 september 2009 15:30

Svar till Marlene: *ha ha* jag ser det som min egen tid att blogga och egen tid behöver alla, en liten paus, sitta ner och rensa tankarna lite, att blogga behöver inte ta tid och när man kommit in i det blir man "beroende" och då finns det alltid tid till att blogga ;)

Se det som så här: Tänk vad roligt för Maja att kunna gå tillbaka när han blir stor och läsa mammas blogg om du liver var när hon var liten, bloggen blir ju som en öppen dagbok som hon kan välja att ta del av om hon vill.

det är jätte roligt tycker jag att gå tillbaka i tiden och läsa hur det var för ett år sedan och för två år sedan... jag går ibland in och läser vad jag skrev när jag väntade Filip etc.

Hör av dig om du skaffar en blogg i alla fall så jag kan få läsa ;)Men det är kul att du kommanterar så vet jag att du läst och ännu roligare när jag får ta del av något från ditt liv åxå.

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards