Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Gårdagens shopping

Av Kisse - 17 februari 2010 08:09

Jag kom inte hem helt tomhänt efter gårdagens shopping i alla fall :) Windstopper åt Filip från polarn o pyret. Letade igenom hela stan efter något snyggt åt Filip att ha på dopet men hittade inget passande, hittade en hel del vill ha bland annat dessa var ju super tuffa. Ska nog flörta med maken och höra vad han tycker ;)

  

Lindex 249:-


Letade även igenom halva stan efter något passande åt Petter att ha på dopet, INGEN SLIPS var hans egna ord och jag kom hem med... en SLIPS ;) Linda på Dressman är super trevlig och skrattade när jag sa "Äh vaddå inget är ju omöjligt, se jag  har ju TVÅ barn nu" ;) Berättade ju att han inte ville ha någon slips men efter att ha kollat runt på utbudet av alternativ så tror jag inte han blivit gladare om jag kommit hem med något annat heller ;)


Hade lite ångest på vägen hem över att inte ha hittat något till Filip och bestämde mig för att finns det snygga setet kvar på Tre små busfrön så blir det det, svängde in och talade lite fort om vad jag ville ha och hade sån tur att de var på rea och fanns kvar i rätta stl. Halva priset, log under tiden jag betalade, sånt gillar jag när man bestämt sig för något, det finns kvar och priset är super! Du räddade min dag Therese! Bilder kommer ju på lördag alt. söndag beroende på hur trötta vi är efter dopet!


Ringde till Filip fsk och berättade att han blir hemma nu resten av veckan, vi vill inte riskera att han blir sjuk till dopet och just nu går det magsjuka även på hans fsk. Nu ska jag slänga på mig kläder och få klart lite kaffe, väcka resten av familjen, Nisse och valpis kommer nämligen på morgonbesök!


 
 
Malin

Malin

17 februari 2010 10:02

Verkligen tuffa byxor =)

http://ma-lin.bloggagratis.se

 
Erica H

Erica H

17 februari 2010 13:56

Fina byxor med stjärnorna (har klämt på dem själv), men kolla in Gangstar´s ljusblå jeansbyxa med slitningar, lite dyrare men galet snygga! Boka party vet ja´ så har du rabatt....

http://gikas.blogg.se

 
Erica H

Erica H

17 februari 2010 14:02

Glömde säga att det också finns ett par grå byxor som är riktigt najs, vore snygga till dopet med t e x en vit skjorta till, men hinner tyvärr inte komma hem tills dess :( Annars ursnyggt till gul t-shirt med silvertryck eller svart med guld...

http://gikas.blogg.se

 
Ankis

Ankis

18 februari 2010 08:51

VILL HA! Tycker dom är supersnygga så skulle vilja ha till Ossian.Är förresten sugen på ett party å de härifrån kan till och med tänka sig att betala lite bensin åt Erika. ;)

http://viborpalandet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards