Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Prickekorven

Av Kisse - 7 april 2010 22:03

Bild på en utslagen hjälte imorse, till slut somnade han i vagnen, när jag gett upp hoppet om att sova...


  

Man ser lite av prickarna här i pannan, ner under örat och ner på halsen... Ser desto värre ut på bröstet och allra värst är det på ryggen nu har han även i armveck och knäveck åxå...


Mysunge äter välling frukost på nya kudden från H&M men aj vad den sticks tyckte jag när jag kröp ner på golvet tätt intill Filip på fällen, verkligen bara en kudde för prydnad :) Fin tycker jag den är mamam höll på att dö, skit ful tycker hon :) "åh vikken FIiiN" sa Filip


Hämtade nämligen ut ett paket från H&M häromdagen, innehållande lite kläder... mest till Filip, som vanligt ;) Två klänningar till mig själv men en tog mamma och en ska jag behålla, lite osäker på om jag ska byta stl. men risken att man hinner gå ner är väll minimal... och då passar den... blir nog inget byte :( Ett vitt baslinne till mig själv och sedan detta till Filip och ja kudden då (plus en till som ännu inte kommit)

   

Linne och short X 3 


ps: coolt att jag nästan kom på en helt ny rubrik (från förra inlägget)... funkade ju att lägga till en på slutet....jag sover för lite , jag skyller på det...;)

 
 
Ingen bild

zanna

8 april 2010 08:06

ja det ska bli skönt. har lagt in mammaledigt mån-fre så det passar utmärkt att jobba lör å sön. kruxet är nu att få upp karl på natten om alma skulle vakna. det märks ju hur det går annars så får jag avsäga mej jobb istället å det vill jag inte.

det gör inget att du är "osocial". jag förstår dej faktiskt. det är inte lätt att vara själv med två barn, det skulle jag aldrig klara av. men hjälpen kvarstår om du ändrar dej. =) finns ju hemma för jämnan ändå typ.

hoppas att lukas bli bättre, å hoppas att proverna inte visar nå om ni måste tillbax idag.
håller en tumme. =)

 
nikita

nikita

9 april 2010 10:54

snyggt linne för å va h&m tkr dom brukar ha såå tråkiga kläder till småpojkar...

http://www.nikital.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards