Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Det finns inga dåliga väder

Av Kisse - 20 maj 2010 00:04

Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder

  
Lukas uppskattade regnet precis lika mycket som Filip gör :) Vi är faktiskt ute varje dag ( så gott som) i vilket väder det än är!


  

Jag blir lika förvånad varje gång jag hör om barn som INTE tycker om att åka vagn eftersom mina barn verkligen ÄLSKAR att åka vagn och jag måste påminna mig själv att det inte är något att ta för givet men jag har ändå svårt att förstå det, jag bar Filip mycke i bärsele (både babybjörn och ergo) och sjal och nu bär jag Lukas rätt mycket åxå  ( i sele och sjal alltså) MEN allra allra mest använder vi vagnen i både vått och torrt, i skogen, på stranden, på stan men allra mest hemma på gården.


Jag får redan nu ångest över att tänka på att en dag sälja våran kronan trotjänare... men vem vet vi kanske rent av sliter ut den helt och hållet innan vi är färdiga ;) Inte en gång har jag ångrat mitt val angående vagn, den är kanon på alla sätt!

 
 
Lindet

Lindet

20 maj 2010 14:35

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om mina fyra fina tävlingar..
Solskyddskläder för Sunmate, Personliga kläder från Simply Colors, Namnnappar från Namnnappen och en hemlig gåva från KidMix.

Kanske är något för dig? Kika isåfall in hos mig;
http://lindet.blogg.se

Ha en fin dag!

Kram Lindet

(om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för att jag störde..)

http://lindet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards