Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Min hjärna är någon helt annanstans...

Av Kisse - 23 november 2010 21:24

Utvecklingssamtal på Filips förskola imorse och vi fick höra vilken fin, glad, omtänksam pojke vi har som med glädje kommer till förskolan för att leka med de andra barnen. Alltid härligt att få en massa beröm för sitt barn ;) För nog är vi stolt över vårat energiknippe med tjurighet så det står härliga till :) Lämnade Lukas inne på avdelningen tillsammans med Filip och det gick kanon bra det också :)


Sedan blev det jobb för min del. Imorgon blir det också jobb men sedan blir jag strandad hemma då Petter kommer åka iväg och jobba på torsdag i si så där 1 vecka och jag och barnen får roa oss själva hemma utan bil så gott folk vänligen ring innan ni tänker hälsa på kanske behöver vi något från affären ;)


Annars är min hjärna borta på Gran Canaria, tankarna är lixom i planeringsstadiet, vad som ska med, vad som behöver inhandlas inför resan, pass som ska fixas åt hela familjen. Jag är som ett barn på julafton som ivrigt väntar på tomten, samtidigt skrämmer det ju skiten ur mig, tänk om något skulle hända, första gången vi ska göra nått sånt här alldeles själva, två lantisar som knappt kan engelska alls ;) Därför känns det rätt skönt att vi lixom bokat en typisk charterresa ;)

 
 
Ingen bild

anki

24 november 2010 05:41

Det klarar ni galant och kul att längta kram mamma

 
Ingen bild

piu

24 november 2010 17:53

Hej Kristina ! Tjuv läste din blogg, vad kul att ni åker iväg, går jätte bra säkert. Men vi har varit på Cran Canaria, Tänkte bara säga att , just där finns det "lott försäljare " i varje gatu hörn, eller dom ge lotter gratis, TA INGA LOTTER, för guds skull, det är bara ett vansinnes luren drejeri!!!! ALLA VINNER ?????!!!! Bara kvalifiserad SKIT::: Ha så bra på resan...

Kisse

24 november 2010 20:18

ha ha kan man tjuvläsa en öppen blogg ;)Du är så välkommen så att läsa ;)Nä då vi ska inte ta några lotter det lovar jag. Jag tror vi kommer klara av resan galant vi hoppas på fin väder, god mat och gott att dricka för oss och barnen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards