Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Nu är julen slut i detta hus

Av Kisse - 30 december 2010 17:57

Idag städar jag bort julen, känner mig nöjd nu dock får julgardinerna och julstjärnor/ljusstakar vara kvar några dagar till.


Känner mig lite låg just nu då vi fortfarande inte har några planer inför morgondagen, jag (vi) orkar inte med stor fest som vi brukar ha, vi är bjuden till Ankis med fam. men vi känner att vi orkar inte åka långväga bort heller.


Så otroligt sjukt trött hela tiden, finns lixom ingen ork att ta tag i något alls och låter saker bli som de blir oftast blir det ju jätte bra ändå.  Jag ska ta och plocka fram en älgfilé för äta gott ska vi iaf göra sen får vi se.


Börjat plocka lite lätt i vad vi ska ha med oss till gran canaria också det är ju faktiskt inte så länge kvar tills vi åker :)

 
 
Ingen bild

Jenny

31 december 2010 09:56

Känner igen det där. Trött, trött, trött och orkar inte :(. Blir mys och god mat hemma med familjen här oxå och det är ju faktiskt inte fel det heller :).

 
Ingen bild

Susanna

1 januari 2011 18:17

Har inte läst din blogg förut. Tada! Premiär idag ;-D
Vet precis hur det är att vara tröööööt!!!
Skönt att ni ska åka till Gran Canaria!!
Min syster ska åka dit den 8 Januari så då kanske ni är där samtidigt, ha ha, vilket sammanträffande att jag råkade hitta din blogg då!? Ha det så bra, ska fortsätta läsa här!

Kisse

1 januari 2011 18:58

Hej Susanna känner vi varandra?

Vi åker til gran canaria den 24 så då beror det på hur länge din syster ska vara där?!

I vilket fall, välkommen hit och trevlig läsning ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards