Direktlänk till inlägg 12 november 2011

v.16

Av Kisse - 12 november 2011 21:17

I torsdags gick jag in i v. 16

 

Har en rejäl kula redan ;)

Syns ju desto mer dessutom efter som det är typ bara kulan kvar... Nu när illamåendet börjar ge med sig och jag har inte kräkts på typ 10 dagar så lära nog vikten öka rätt raskt ;)


Känns iaf otroligt skönt att ha lite energi igen även om fogarna och ryggen värker framåt kvällen men inte värre än att ett varmt bad och vila kan råda bot på det :)

 
 
Josefin& prinsarna

Josefin& prinsarna

14 november 2011 10:59

Jisses vad tiden går fort, tänkt snart har du gått halva tiden:)Jätte fin mage och skönt att du mår bättre:) KRAM

http://www.mariajosefin.se

Kisse

14 november 2011 11:50

Tack josefin själv tycker jag tiden kryper fram ändå... elelr tiden går fort men veckorna går sakta frammåt. Just nu längtar jag till ultraljudet!!!

 
Josefin& Prinsarna

Josefin& Prinsarna

14 november 2011 16:07

Förstår att du längtar till ultraljudet, men antar att du snart ska dit:) och vet du.. jag håller mina tummar lite i smyg att det ska vara en prinsessa där inne *hihi*

http://www.mariajosefin.se

Kisse

14 november 2011 16:27

Vi håller också tummarna lite hårdare för en flicka men oavsett där den lika välkommen jag tror ju bara att jag kommer få pojkar men klart man hoppas lite extra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards