Direktlänk till inlägg 6 december 2006

middag på donken

Av Kisse - 6 december 2006 16:45

Blev inga samtal ringda idag heller, gruvar mig för att ringa och fråga om intervjuer men imorgon måste jag göra det. Ska kliva upp och göra det på förmiddagen då kan jag kanske få komma på eftermiddagen på någon om jag har tur.Jobbar tisdag och onsdag nästa vecka, kanske fredag åxå. Beror lite på. Måste hinna julbaka med mamma också någon dag. Sen måste jag få klart intervjuerna så jag kans skriva klart mitt examensarbete. Vet ju aldrig om jag blir kallad på någon arbetsintervju nästa vecka heller... *hoppas*Var till Birsta idag, köpte bromsskivor till bilen och några julklappar. Två personer till helt klara nu. Åt middag på mc donalds när vi for hem. "Fick" Gilmore Girls, första säsongen, betalde bara en tjuga för två dvd filmer.Petter ska byta bromsskivor på bilen ikväll, just nu är han och hjälper pappa sin och jag håller på att tvätta för fulla muggar. Har en förmåga att samla på tvätt fast vi bara är två. Tror jag ska sätta mig och göra iordning lite julkort. Jag skickar bara några stycken varje år så tar inte vidare lång tid.Nu ska jag ringa Emelie och tala om för henne att det inte blir någon vattengympa idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards