Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Kisse - 9 juni 2007 15:22

Började dagen med en lång sovmorgon, så skönt! Petter hämta våran stora fläkt och ställde i sovrumemt inatt så dte var svalt och skönt, annars brukar jag inte kunan sova med fläkten på och få huvudvärk av den men gick bra inatt i alla fall. Riktigt, riktigt skönt att få sova ut, var länge sedan och jag var ju så trött igår. Kände mig mycket piggare imorse och Mulle gruppen gick jätte bra, sista gången idag så barnen fick märke och en kåsa, dom blev så glada :)Det har varit roligt men väldigt skönt att det är slut nu.


Handlade på vägen hem, köpte två liter jordgubbar jag ska äta sen nu ska jag lägga mig på soffan och vila, se ett avsnitt av McLeod´s och kanske sova en stund efter det, behöver det om jag ska orka vara uppe i kväll. hopaps Petter hinner få klart fönstret och få undan maskinerna uppe så vi kan börja flytta upp möblerna imorgon. På måndag kommer vänner till mamma och pappa och tittar på soffan och Pierre och Sussie ska ta den gamla tv bänken, skönt att få bli av med sakerna än att slänga dom, är ju inga större fel på dom. Bra för Pierre och Sussie åxå som nyss flyttat till egen lägenhet och inte har så mycket ännu, vet precis hur det är att bo i en massa hop plock från olika håll...men möbler måste man ju ha och är dom gratis så ska man tacka och ta emot.


Petter fick sin födelsedagspresent från sin familj idag, present kort på norrländska i Sundsvall, det blev han glad för. Nu blir det vila...*zzz*

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards