Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Kisse - 20 juni 2007 21:20

Så här fina är golven nu!

Av Kisse - 20 juni 2007 21:19

Lägger upp en bild på vad killarna gjorde igår natt när dom var trötta och satt och pratade... vad gör man inte när man är utan möbler...

Av Kisse - 20 juni 2007 19:25

Idag efter jobbet blev det shopping, åkte till huddik för att kolla på rean på Lindex. Cajsa åkte med mig så jag fick sällskap. Hittade en hel del men eftersom plånboken börjar bli tom så blev det inte så mycket, ett par mamma strumpbyxor så jag slipepr få söm på magen :) ett par tre kvarts byxor i mjukis stuk för 99:-, ett par svarta linne byxor för 79:- och en klänning för 149 :-, tycker jag fick mycket kläder för rimlig peng.


Nu håller karlarna nere på at lägga golvvärmeslangen eftersom betong bilen kommer imorgon bitti. Ska bli så skönt när det blir gjort. Fin avslutning med smörgåstårta åxå :)


Jag är trött och slut eftersom jag suttit på planering inför hösten hela förmiddagen och sedan skurade jag stolar inne på avdelningen innan det bar av till huddik. hungrig är jag igen åxå, gör inte annat än äter just nu, konstant hungrig. Magen krånglar och loppfröna hjälper inte alls. Nu övergår jag till mina linfrön igen och ser om dom funkar. Måste ta upp det här problemet med min barnmorska, ska dit nästa vecka för att se vad hon säger. Jag måste ju äta järntabletterna men måste ju finnas något att göra tycker jag. 


Näpp äta lite och lägga mig och läsa pocketen jag köpte igår när jag var och handlade. Började läsa den igår och gjorde som vanligt...läste för länge och ville inte lägga ifrån mig boken nån gång... ska ut och ge kaninen mat och vattna tomatplantan åxå, än så länge lever den :)

Av Kisse - 20 juni 2007 18:43

Idag har vägverksgubbarna varit här och snyggat till på gården lite, planat ut utfyllningsmassorna så nu ser det mycket bättre ut, vi trodde vi skulle få göra det jobbet själv men dom var snälla och fixade det. Tyvärr hade det blivit missförstånd då det gällde smörgåstårtorna. Gubbarna har lång helg och slutade jobba redan idag så tårtan blir på måndag istället. Men vi får ju tårta redan imorgon då min snälla mamma redan fixat det :)


Lägger upp en bil på utemöblerna jag har ute åxå i bakgrunden ser man hur massorna såg ut innan gubbarna varit här och planat ut.



Av Kisse - 20 juni 2007 18:41

Så här gör man på landsbyggden när man skottar zingel... inget kan göras utan maskiner....

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards