Direktlänk till inlägg 6 januari 2008

Ingen vattengympa idag :(

Av Kisse - 6 januari 2008 12:43

Vattengympan börjar inte förrän nästa söndag men då ska jag då allt gå, jag som var så sugen idag på att få lite egen tid. Tror jagf ska lyxa till det och åka och sola lite istället om... inte snön vräker ner då vill jag inte ut på vägen. Just nu vräker det ner kommit ett par cm på bara några timmar.


Jag och Filip fick oss en skön tupplur på sängen förrut :)Jag var trött eftersom jag inte sovit många timmar inatt och klev upp tidigt men nu känner jag mig pigg. Behövde inte väcka Filip imorse han vaknade strax efter halv nio av sig själv.


Snart dags att packa ner sonen i vagnen så han får sig en nypa friskluft, själv tror jag att jag ska ta mig en promenad med hunden. Har lite dåligt samvete över att jag aldrig har tid med honom. Skulle behöva duscha honom men tycker det är Petters tur, jag tycker det är så äckligt att duscha honom och har gjort det dom senaste gångerna... ja ja får se hur det blir. Kläder på allra först oh sedan ut en stund.

 
 
Ingen bild

Krille

6 januari 2008 14:14

Om ändå vi kunde få snöfall... suck! Här bor man i Östersun(vinterstaden) och det är knappt vitt på marken!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards