Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Bilder på Filip

Av Kisse - 6 februari 2008 13:15

Lägger upp lite bilder på min underbara son. Tur att han är så fin i brunt, jag som älskar brunt. Nu har han växt i stl. 68 så han kan redan ha snygg kläderna han fick av mormor. Skiljer inte så jätte mycket storleksmässigt mellan Filip och hans kusin Freja men nu börjar lill tjejen verkligen skjuta iväg och bli stor tycker hon blir större för varje gång man ser henne och då har det inte gått många dagar mellan jag träffade henne sist.


Måste ta och rensa ur 62 kläderna ur byrån så vi får plats med 68 kläderna, har väldigt dålig koll på vad vi har för kläder, Ulrika jag har hittat pop byxorna men ännu inte bodyn... ska leta vidare om den hamnat i någon annan låda.


Tänkte åka på ikea idag och handla det sista till Filips rum men om hade ännu inte fått in garderoen så tror jag väntar ett tag till...jag ska i alla fall få köpa fotöljen :) det blir den sandfärgade med ekfaner, fast Petter tyckte svart men den hade inte sundsvall inne just nu. Så får se hur vi gör... allt annat i vardagsrummet är ju ekfaner så ska man ta in den dit sedan passar det ju bäst men skulle bli snyggast i Filips rum med svart... fast golvet är i ekfaner så spelar ingen roll tycker jag.

 
 
anki

anki

6 februari 2008 15:31

varför tror du inte petter kan ha badbyxorna han får väl banta lite men det vill han väl inte men då får han så lov att bada näck

http://anki

 
Lisa

Lisa

6 februari 2008 15:53

vilken liten stjärna, himla snygg i brunt :) jag har med förälskat mej i fåtöljen, men jag gillar den svartvita med ekfaner bäst :) blir nog en sån för mej med :)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Ankis

Ankis

6 februari 2008 21:09

Tycker ändå ni ska gå efter vilket tyg ni vill ha hellre än trät... tror itne man kommer tänka så mycket på om det matchar, plus att det kan ändå skilja mellan olika trä och då ser det bara ut som ni har försökt matcha men inte lyckats! Tycker ändå bägger är assnygga! :)

http://ankispankis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards