Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Kisse - 20 maj 2008 09:37

Fick främmande på kvällningen åxå, blev massor av kusin bus. Freja är nämligen väldigt fachinerad av den där lilla bebisen... och ännu mer blev hon av hoppgungan :) När Filip hoppade så puttade hon på och sedan fick hon själv hoppa blev det mest dans i gungan :)



Av Kisse - 20 maj 2008 09:20

Har jag och Filip. och A-K och Tim varit på. Mysigt värre även om vädret kunnat vara bättre, fast som vanligt finns det inga dåliga väder bara dåliga kläder och det var vi som tabbat oss med att klä på oss för lite och för dåligt. Gick hemifrån oss och till badplatsen en rejäl promenad som tar typ  en kvar i rsk tackt, kom fram och pojkarna fick leka lite. Filip fick åka rutchkanan eftersom dom tagit bort dubbelgungan :( Jag som tänkt att Filip skulle få gunga men nu fanns det bara däckgungor kvar :(


Glömt att skriva om sist vi var till syster: Då gungade Filip som en tok, han gungade med benen så han fick fart själv :) Jätte roligt tyckte han det var så nu bara måste pappa Petter fixa en gunga till sonen! Sedan gick Maria, Gustav, Axel, jag och Filip på en lågn lång promenad, Gustav cyklade visserligen så han var jätte duktig för vi tog den super långa svängen. Sedan förstörde vi allt med att äta pixxa till middag men jag brukar säga att man kan äta pizza utan att ha dåligt samvete om man rört sig rejält men nu blir dte ändring på sånt, jag ska gå ner i vikt så jag msåte skärpa mig!


Åter till dagen: Tycker min son ser liten ut i rutchkanan, jag ser inte honom som så liten, *hua* mammas bebis ännu, skönt!


Fikade på en brygga som låg på stranden efterdet inte inte fanns några bänkar där nere heller... insåg att vi skulel haft med en filt men Filip erbjöd så snällt sin fäll och sitt täcke från vagnen :) Precis när vi fikat klart, jag och A-K skulle ta en påtår av kaffet då kom regnet, fort ner med barnen i vagnarna och på med regnskydd så dom slapp bli blöta. filip somnade på vägen hem igen, jobbigt att vara på picknick!


När vi kom hem sken solen igen och jag och A-K fortsatte fika på bron, Tim lekte i lekstugan och körde traktor, lekte jätte länge i lekstugan med att laga mat :) Filip gick i gåstolen på altanen tills det blev dags att stoppa i pojkarna en sen lunch. Sedan for A-k och Tim hem efter en liten lekstund inne åxå.



Av Kisse - 20 maj 2008 09:14

Så här såg Filip ut idag, härligt retro eller bara fult?


Jag tycker han var underbart söt :) Som vanligt!!!

Av Kisse - 20 maj 2008 09:01

Vi fick riddartofflorna, tyvärr är det ett tag innan Filip kan ha dom. Men till hösten blir dom nog lagom :) Dom kom idag så super snabb leverans det tackar vi för!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards