Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Kisse - 21 maj 2008 22:24

Fick jätte god middag hos A-K och Peter  *tack, tack*.


Blir ingen H-sand imgon som vi planerat. Filip är dålig i magen, allt rinner rakt igenom honom. Han har varit lite små dålig i några dagar nu men trott att det är tänder som spökar men det blir bara värre och värre och nu är stjärten illröd, stackars lill gubben. Annars är det inte fel alls på honom han äter som vanligt men får bara välling nu när han är dålig. Go och glad är han ju alltid. Var fundersam på att åka til A-K och Peter idag men som A-K sa "jag bytte blöja på honom igår så i så fall är vi redan smittade".


Synd att vi inte tar oss till H-sand för att höra hur examensarbetet går för gudmor men så är det ju och nu hoppas vi sonen blir frisk och bra i lilla magen så vi kan träffa dom i helgen istället. Funderar på en sväng till birsta, Filip behöver en gunga och vi måste köpa en present till Liam som fyller ett, på söndag ska vi nämligen på kalas!


Imorgon blir vi hemma och kurerar magen, en sväng på affärn för att köpa annan stjärtsalva och blåbärspuré och mera majsvälling blir det men annasr bara hemma och ta det lungt.



Av Kisse - 21 maj 2008 11:37

Måste berätta en sak... verkar vara min "gratis" vecka denna vecka... först vann jag tossorna till Filip :)


Och nu har vi även blivit utvalda av RFSU som testpiloter av glidmedel :) Ha ha blir nog skojigt det :) Och alla som fött barn kanske vet hur det kan vara i början så vi är nog ett bra test par :)


Gillar att ta "turen" på min sida. Idag är jag dessutom bortbjuden på middag och det ska bli grillat, även det kallar jag tur! Har precis gjort ordning dagens middag åt Petter och Nisse och själv tog jag det som lunch, pasta och köttfärssås, enkelt men gott :)


Glömde dessutom att berätta att går dagen var verkligen en dag då vi fick mycket besök. När huset blivit tomt och Petter gått och lagt Filip tog jag cykeln och cyklade till Stefan och fick hjälp att pumpa däcken, och precis när jag kom hem så kom svärmor på kort besök och lämnade Nisse.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards